I.Boice | Iranian Boice Community


 

ویدئو های مربوط به Making کنسرت آرنا تور 2014 که مربوط به خود کنسرت ، Encore و امضا دهی شون میشه

چون ویدئو ها حجم زیادی ندارن همشون با کیفیت بالا گذاشتم

 

َTour Making UploadBoy UploadBaz
Encore Session Making UploadBoy UploadBaz
Signing Session Making UploadBoy UploadBaz

نظرات شما عزیزان:

سوگل
ساعت14:09---25 اسفند 1393
سلام ویدی هاتون عالیه که برای دانلود میزارید من همیشه بهترین کیفیت هاشو دانلود میکنم
ممنونم ازتون
فقط یه چیزی شما اجرای مشترک هیون و شین و اف تی ایسلند و ای او ای رو گذاشتید میشه مال یونگ رو هم بزارید که مشترک با بچه ها اجرا کرده بود

پاسخ: اگه ویدئو های رسمی ازش بیاد حتما میزارم :)


مهسا19
ساعت0:34---25 اسفند 1393
اگه یه چیزی بگم نمی زنیم؟ میشه لینکشونو بدی؟ آخه من قبلا خودم برداشتم نمی دونم اینارو دارم یا نه! واقعا ببخشید انقد اذیتت می کنم شرمنده! اگه نتونستی اشکالی نداره مرسی
پاسخ: از آرامیس بپرس اون بهت لینکشو میده :D


مهسا19
ساعت0:31---25 اسفند 1393
ممنون
پاسخ: :)


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:04---24 اسفند 1393
خیلی ویدئوهای باحالین فقط مشکلش اینه که آدم به کلی از بچه ها قطع امید میکنه!

پاسخ: آره واقعاً داغون میکنه آدمو اینا :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: یک شنبه 24 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com